MIN DAG+ LITE NYA BLOGGFOTON














Hejhej allihopa! Nu idag fota jag och syrran lite nya foton, om jag får säga de själv så är jag jätte nöjd :) idag så började jag med att gå ut med syrran och fota bilderna, sedan åkte jag till Moa. De va tänkt att vi skulle åka till torvalla och bada.. Men de gick ju inte eftersom att jag skulle åka till min farmor och farfar klockan 4 och vi träffades typ halv 1.. 
Men vi va hemma hos henne istället, sedan stack vi till haninge centrum, och käka på donken (donken= McDonalds) 
Efter de så gick vi till the body shop! Vi kollade lite där och sedan gick vi hem igen :) 
Moa och jag e såå ledsna, för frozen yoghurt i hc ska stängas.. Asså allt är borta, maskinerna.. Kassan.. Stolarna.. Asså allt!! Och Moa och jag som hade tänkt va där typ varje dag i sommar..😅😂vid 15:43 tog jag bussen till farmor eftersom vi skulle äta middag där och fika, men detta va min dag! Vi hörs imorrn! HAADEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0