KUSINERNA ☆



Hejsan, idag har de vart en ganska så chill dag, igår sov jag hos Moa, och idag kommer man hem, är hemma typ 3,5 timme innan man sticker till kusinerna i tungelsta! Fast de e bara kul, jag och syrran passar min äldre kusin Josephine (10 år) och den lite mindre kusinen Lex (6 år) men de e alltid kul att åka till kusinerna och va med dem när man inte träffar dem så ofta! Imorrn har jag inget speciellt schema, jag ska nog till stallet för mitt stall ligger bara 10 minuter ifrån där min moster bor😊satt de e jätte kul, sedan är jag väl där i en 30-50 minuter, sedan åker man hem, och sedan ska man ju kanske till haninge centrum, för att va med Moa och Bianca, följ dem på deras sociala medier:
Moas instagram: @moaamolander och @moaaaprivataa
Biancas instagram: @biancaa_holm och @biancaprivataa
Biancaa videofyme: @biancis03

Det kommer ett inlägg snart om min dag i stallet (skutan)❤️❤️️På bilden e de jag och moa😂puss och HAADEEE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0