EN DAG I STALLET + EN BUSS RESA☆









Hejhej, från igår till idag sov jag hos Moa, och vi hade de jätte jätte kul, vi åkte till stallet, och vi åkte då till Moas stall, skutan som ridskolan heter, vi skulle gått upp 09:00 för att åka 10:00 men gissa vad? Vi gick upp 09:38 satt de blev lite stressigt, men Moa och jag överlevde, när vi kom till stallet så visa Moa mig runt, eftersom jag aldrig vart på skutan förut, efter de så gick vi till ridbanan och kolla på några som red, dem hade liksom hyrt några av ridskolas hästar och ridit! Efter en stund gick vi till hagen, där tog vi massa bilder på sötisarna❤️ Dem 2 första bilderna längst upp är på verona (Moas favvo häst) efter verona kommer Russin som står i hagen och försöker äta upp min mobil :)) och allra längst ner har vi Mia, de e några av dem hästarna på skutan! Vi gick in i stallet flera gånger för att de var kallt som in i bomben, men sedan efter typ 1,5 timme så åkte vi hem, och efter att vi kommit hem så tog Moa och jag bussen hem till mig, Moa har så braaa humor, för hon sa : jag vill inte gå av vid nästa hållplats för de e så skönt att sitta på bussen, för de blir så varmt om rumpan😂😂
Och jag ba : men Moa vi ska inte av fören om 3 stationer😂😂! Och de blev lite pinsamt för Moa för de va några gamla läskiga tanter som stirra på henne efter de hon sa, ja jag vet, jag har torr humor😂😂men man har ju olika humor, jag ska kanske till mitt stall imorrn och då kommer ni nog få bilder från min älskling schagor, och så kommer jag isåfall göra ett inlägg om "en dag i stallet" men puss och ️HAADEEE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0